Pracownicy już przyzwyczaili się do pracy zdalnej. Coraz większa liczba firm umożliwia pracę z domu lub w systemie hybrydowym. Aktualnie tzw. home office nie jest szczegółowo uregulowany w polskim prawie pracy, jednak ma się to zmienić i już niedługo spodziewać możemy się nowych przepisów nakładających szereg obowiązków na pracodawców.

Wśród procedowanych regulacji znaleźć można zapisy mówiące o konieczności przedstawienia przez pracodawcę jasnych zasad pracy zdalnej w porozumieniu albo w regulaminie pracy zdalnej.

Jak przygotować takie porozumienie / regulamin ?

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze poświęconym omówieniu nowych regulacji w zakresie pracy zdalnej, który organizowany jest w ramach naszego nowego cyklu 𝗔𝗸𝗮𝗱𝗲𝗺𝗶𝗮 𝗕𝗞𝗕!

Najbliższe spotkanie poprowadzą prof. UŁ Małgorzata Kurzynoga, mec. Kajetan Bartosiak oraz mec. Katarzyna Syska z Kancelarii Traple Konarski Podrecki & Partners.

Uczestnicy webinaru poznają odpowiedzi na następujące pytania:

🔹 Jak przeprowadzić konsultacje porozumienia ze związkami zawodowymi?
🔹 Czy należy je konsultować z radą pracowników?
🔹 Jakie są najważniejsze elementy porozumienia regulaminu?
🔹 Jak rozliczać koszty pracy zdalnej?
🔹 Jak uregulować kwestie BHP?
🔹 Jak zharmonizować porozumienie/regulamin z innymi regulacjami dotyczącymi organizacji pracy?
🔹 Porozumienie / regulamin pracy zdalnej a ochrona danych osobowych.
🔹 Na co warto zwrócić uwagę przy implementacji nowej regulacji wewnętrznej w świetle RODO?

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymagana jest rejestracja. Zapraszamy do zapisów: LINK

Bądź z nami na bieżąco
i zapisz się do newslettera!

bkb newsletter