Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko:
asystent/asystentka administracyjna
w naszym biurze w Krakowie
Zakres obowiązków:
- Obsługa i prowadzenie sekretariatu Kancelarii;
- Dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- Pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- Nadzorowanie kalendarza spotkań oraz terminów sądowych;
- Kontakt telefoniczny z sądami;
- Skanowanie oraz wprowadzanie dokumentacji do systemu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub aktualne odbywanie studiów;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- Znajomość obsługi pakietu MS Office;
- Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie na 1/2 etatu (preferowane godziny współpracy: 13:00-17:00);
- Współpracę umożliwiającą pogłębienie praktycznej wiedzy i zdobycie doświadczenia w jednej z wiodących kancelarii, specjalizujących się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych;
- Wynagrodzenie adekwatne do poziomu wiedzy i zaangażowania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: office@ksiazeklegal.pl
Przesyłane CV powinny uwzględniać zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Klauzula informacyjna dostępna jest TUTAJ.