Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko:

asystent/asystentka administracyjna

w naszym biurze w Krakowie

 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa i prowadzenie sekretariatu Kancelarii;
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
  • Pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
  • Nadzorowanie kalendarza spotkań oraz terminów sądowych;
  • Kontakt telefoniczny z sądami;
  • Skanowanie oraz wprowadzanie dokumentacji do systemu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub aktualne odbywanie studiów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie na 1/2 etatu (preferowane godziny współpracy: 13:00-17:00);
  • Współpracę umożliwiającą pogłębienie praktycznej wiedzy i zdobycie doświadczenia w jednej z wiodących kancelarii, specjalizujących się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych;
  • Wynagrodzenie adekwatne do poziomu wiedzy i zaangażowania.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: office@ksiazeklegal.pl

Przesyłane CV powinny uwzględniać zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Klauzula informacyjna dostępna jest TUTAJ.

Bądź z nami na bieżąco
i zapisz się do newslettera!

bkb newsletter